måndag 12 maj 2014

Jobbigt att se!

Det blir jobbigare och jobbigare för varje dag som går att se hur mamma blir svagare och svagare. Hur slut hon blir efter att varit på en undersökning. Men i morgon blir det bara du och jag en värdefull tid tillsammans. Vilken ståhej det blir när man inte vet in eller ut med sitt bidrag och om hur jobbet skall skriva mig som i denna situation. Men snart hoppas jag att det blir en flytt för min mor också för att få det ett bättre vård. Inte för det är något fel på den vården hon får nu utan att det blir en mer harmonisk miljö den sista tiden.
Igår gjorde vi en insats för Ung Cancer och gjorde deras fina FUCK CANCER armband. Var mycket imponerad över hur mycket folk som var där och stötta dem och pyssla.
Idag tog jag och lille L vår första spring tur han bara 4år och jag snart 40år. 2,5 km på 45 min. Här har vi ingen brådska.


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar