söndag 6 oktober 2013

Inte nu igen!

Fick ett samtal i går när vi var i Arvika av min fina mor som ville säga några ord innan hon åkte iväg på sin semester tur. Jag fråga då hur det gott på åter kontrollen som hon varit på nu i veckan och jag fick ett negativt svar igen. Hon måste in igen och operera sig igen för den där elaka cancern skull nu blir det fjärde gången på mindre än ett år. Jag blir så ledsen och rädd för vad som håller på att hända i hennes liv. Vad kommer jag att bli och orka om hon inte finns kvar i mitt liv? Visst jag har ju barna att leva för men mamma är ändå min mamma som finns för mig när jag som bäst behöver henne liksom jag alltid finns för mina barn i vått som torrt. Det är den andra i släkten som blivit drabbad av den elaka sjukdomen. Vill inte vara med om detta igen men likt förbannat så står man här helt hand fallen och fattar inte ett skit som sker runt än. Vill bara vakna ur denna mardröm. 
Ta vara på er där ute. 


1 kommentar:

  1. Kramar till dej <3 å håller tummar och tår för att dä går åt rätt håll.

    SvaraRadera