torsdag 24 oktober 2013

En bra dag!

Det kännes helt rätt idag. Samtalet på BUP känndes lovade och bra. Å mycket riktigt så får jag ett samtal på väg hem som bekräftar min känsla med att vi fått en ny tid där om en månad. Det är långt dit men nu är man ändå där och kan få den hjälp som behövs. Sen fick jag och lille man egen tid på ett köpcenter så han blev oxå lite bort skämd med nya leksaker efter att varit så duktig under samtalet vi var på. Sen nu ikväll har jag varit ute och gått en tur med en vän som fråga om det var ok och hänga på när jag gick ut så helt plötsligt fick man lite vuxen tid oxå. Så idag mår jag bra. En stor sten har fallit från mitt hjärta och man kan få tänka lite mer på sig själv nu oxå. Har nu oxå kommit igång med träningen igen så nu börjar det att ljusna en smulan men man får hela tiden vara beredd på ett bakslag. Livet är inte en dans på rosor hela tiden. Det är upp och nergångar hela tiden det är bara så jobbigt att ta sig upp igen i nergångarna. Men nu känns det bra. Så nu får jag fort sätta med mitt bestyr här hemma igen tills nästa mot gång kommer men nu är jag beredd. 
 
Det var en liten som fasna för denna fina tomte idag. 
Det är ju bara 2 månader kvar till jul nu. 

Sussa gott nu mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar