lördag 12 oktober 2013

Vad skall man säga!

Å vad man kan känna sig ensam i ett förhållande som jag känner just nu och förvirrad. Sitter här hemma ensam och funderar på livet. Måste nog tänka en och annan gång hur mitt liv skall gå vidare. Många frågor snurrar i mitt lilla huvud. Sen inte bara mitt förhållande så är det en hel del som snurrar i huvudet angående mina barn som inte mår så bra just nu. Å så min kära mor som jag skulle ha velat bott närmare så jag kunde stöttat mer i hennes kamp mot cancern. Känns så jobbigt att man inte var mer våghalsad och tog mer kontakt själv med folk runt om här, så man kunde ha hittat på mer roligt i mitt liv just nu än att bara arbeta, äta, sova och betala räkningar.
Nä nu får jag sluta själv ömka mig och gå vidare.
Ni får en underbar lördag kväll mina fina där ute. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar