fredag 30 maj 2014

En vecka!

Ja då har det gått en vecka sen jag kom hem och fått komma tillbaka i mina rutiner.
Känns bara så overkligt allt ihop.
Har hänt så mycket på så kort tid.
Mamma somnat in och R klara äntligen körkortet. Har fixat tid för bouppteckning och börjat jobba.
Fick tid för minnessermonin och det blev det den 18 juni. Så nu blir det att fixa resten bild,låtar och annat smått och gått. Sen blir det kalas helgen efter då en annan fyller jämna år trots allt.
Skall man ner och tömma och städa förråd och lägenhet. Undra vad man hinner med på sin semester sen? Phu jag blir sleten bara av tanken.
Men nu tar vi en dag i taget för att man skall orka med allt som hänt.

MAMMA du finns i mitt hjärta dag som natt och i mina tankar vad jag än gör!


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar