onsdag 1 maj 2013

Då var Valborg över!

Ha ha jag gjorde en liten kille lycklig igår när jag hämta honom på dagis med att jag köpt honom en sparkcykel å när vi kom hem så hjälpte store bror honom att skruva på ringklocka.
Var ute en stund så han fick åka innan jag skulle göra mat. Å då kommer det in bilar på den stora parkeringen fulla med berusade ungdomar å L blir nyfiken på varför de gör så de gör. Få se på fejan att min dotter inte skulle dricka utan skull arbeta garaget med plast pappa.
De kom och åt sen drog dem igen. Helt plötsligt så var det en hel familj som står o anmälda utanför min dörr. Blev lite paff för jag hade ju bestämt med en annan mamma med barn att vi skulle gå tillsammans. Så jag gick med dem upp å när hon ringde så gick vi ner och möte dem. Så stog vi med dem unde brasan och fyrverkerierna. När vi kom hem så sov den stora pojken å klockan var bara 23 och mycket oväsen utifrån. Så jag och L hamna vid tv: en och sen i sängen och då kom R hem å vad stolt jag blev när jag såg och kände att hon inte druckit något en dag som denna och att hon orkar stå i mot alla som fråga hela tiden och hon berätta att hon möt polisen och kunde visa att hon inte druckit något. Detta värmer mitt mamma hjärta så himla mycket.

Ni får ha en fin första maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar