tisdag 21 maj 2013

Sex veckor kvar!

Ha ha vad tiden springer iväg för mig nu är det bara sex veckor kvar tills vi skall flytta och jag vet inte var jag skall börja någonstans. Men nu känns det som jag lika väl kan skita i att stressa med flytten. Hur nu hunnit med en resa till Stockholm som jag blev så där nöjd med. Bilen gick sönder men jag och R fixa det galant med det tror tid ifrån att få se hur min hem ort hade vuxit och ändrat sig skulle velat haft mer tid där men vad skall man begära när inte är med sådana som växt upp där. Men min mor sa att vi kunde ta en tur själva upp och göra det vill. Det tycker jag låter bra så då blev resan bättre. 
Sen har jag hunnit med en utav mina lopp jag skall springa i år.
Tycker det gick rätt bra 5km på 33 min. Så nu skall jag ut och köra mil runda  inför midnattsloppet. Tog den första i går å var som spagetti i bena men men nu gäller det. Det skall bli så jävla kul. Jag skall  ta med barnen ner så vi får fira T där ner när jag skall springa!
Nä om man skall hoppa in i duschen nu och sen fixa lite här hemma.

Kram på er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar