onsdag 8 maj 2013

Sol ut sol i sinnet våren är här!

Ja nu är det bara idag kvar för i morgon far vi i väg på en lång helg. Inget är packat än men tänkt mej att jag skall göra det i kväll eller? Skall ju hämta L och lämna ju jycken till K så den inte skall lida. Vad jag tycker jag är duktig jag är på mon andra 5 km för i år och det känns helt ok så here I come vår ruset. Men nu måste jag ge ett litet kål extra för nu har jag gett mig fan att jag skall ner till GBG 24 aug för att springa lite så nu måste jag ligga i lite mer så jag får ta med gym kläderna på resan nu.
Solen skiner och man bara njuter. Så försöker jag att läsa boken vi fick på utbildningen för att kunna bli handledare för R. Detta kommer att bli intressant och kul om hon kunde växa som människa med detta.

Ni får ha en trevlig helg om ja inte skriver lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar