torsdag 24 april 2014

Trevliga dagar!

Det har varit några några intensiva dagar men jag är glad för de jag fått.
Man har äntligen fått varit med på sjukhuset med min mor där jag fått ställa frågor och få svar på dem.
Å se hur mamma ser ut med efter att vi inte setts på två månader. Ikväll var vi iväg på möte i stöd gruppen för cancer drabbade. Det var givande och fick bli hörd som anhörig. Å det blev nog aha upplevelse för min mor med. Att inse att man är sjuk är svårt.
Jag och lille man körde min mor en snabbis till sjukhuset för omläggning så då tog vi oss en snabbis till slottskogen. Sen blev det glass hemma hos mormor innan vi åkte och mötte upp två vänner som betyder mycket för mig nu. Å gud vad mätt jag och mamma blev av maten vi åt tillsammans med A och J. Sen snappt hem i rusningstrafik för att sen iväg på träffen. Så lille man sover över hos A och J. Å jag mår mer dåligt för det än han ser det ut som.
Just det jag är jätte nervös nu och håller alla mina tummar och tår för min ängel som skall göra något stort i morgon.

Sen allt positivt även om det går imot.
Varje dag är en råvara.


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar