tisdag 1 april 2014

Så svårt!

Idag är en helt underbar dag. Jag känner mig lycklig inombords. Jag har väl kommit upp i ålder då jag känner att jag är rätt nöjd med livet och att jag gör så gott jag kan för att allt runt mig skall funka och jag skall må bra.
En sådan sak är att jag igår kände att nu orkar jag inte med mitt hem och storstäda den som jag kan säga att jag har varit väldigt dålig på förut men nu börjar jag hitta mig själv efter alla dessa år och jag vet hur jag vill ha det och att det är ingen som hjälper mig att göra livet bättre. Så vad nöjd jag var igår kväll när jag väl var klar och gick ut och gick med mina gång vänner. Berätta detta för dem med glädje men insåg att de inte fatta min glädje att jag hade städat. Men men jag var lika glad för det för det är ju jag som mina framsteg.
Jag har också insett att jag gör som jag vill och skiter nu i vad folk säger, visst jag hör mig för när jag själv börja bli dryg. Men nu vågar jag säga vad jag tycker.
Å så känner jag mig för en gång skull vacker i min kropp men den skall bli ännu bättre.
Livet leker idag och jag hoppas att den fortsätter.
Jag har insett att jag har det rätt bra även om man kämpar hårt att får det gå runt ekonomiskt för där har jag gjort mina missar men fixar dem helt själv. Men börjar se en ljusning ur tunneln. Å det är skönt att det går åt rätt håll.
Har också insett att det har med förhållandet att göra att man mår bra. Att ha haft ett helvetes förhållande med min x-man där man inte ens kunna prata med varandra. Men nu har jag hitta mig till rätta i detta förhållande jag har nu och mår så gott.
Gillar när han tex. sms mig och frågar om jag ville komma och hjälpa till med att polera bilen. Mysigt när vi gör saker tillsammans men ändå skall man kunna göra saker på varsitt håll.


Nä nu måste jag ge mina blommor lite kärlek så de ger mig lite kärlek tillbaka.
ha det gott alla där ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar