tisdag 25 mars 2014

Våffeldagen!

Å vilken ljuvlig dag. Solen skiner och man är ledig och det är Våffeldagen och den firar jag med L som är hos mig denna vecka.
Undra om man skall gå ut med att detta nu eller om man skall vänta en stund till...
Tror jag måste gå ut med det och höra många som vill komma för det börja ju närma sig med stora steg.
Men har inte ha haft tid att tänka klart än. Mamma min är sjuk och det är mycket runt min största som blev arton för inte så länge sedan.
Men vem vill jag lura med detta jo mig själv tro?
Varför är livet så jobbigt i mellan åt?
Jag kämpar hårt med att få allt att gå runt för mig med ett särbo förhållande och tre barn som jag känner att jag inte alltid kan ge den hjälp jag vill.
Jag är inte perfekt och orkar inte hålla någon fasad för att stå där och le.
Nu är jag så pass vuxen så jag står på egna ben och tycker att jag har lärt mig mycket genom det jag gått igenom mitt liv och nu går jag min egna väg och känner mig starkare för varje dag som går.
Men man får inte vara så säker ändå...
Har idag ätit LCHF- våfflor gott!

1 kommentar:

  1. <3 Med tre barn å jobb sååååå har man häcken full ;-) små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer, du ä bra som du ä. Kram

    SvaraRadera