tisdag 18 mars 2014

min vikt resa!

Ja idag skall jag börja om igen men nu skall jag verkligen ta tag i detta.
Det är bara det att jag är så ointresserad av allt som har med mat att göra och att stå och laga mat åt mig det finns inget värre jag skulle kunna gå utan mat bara jag slipper att laga mat.
Va! säger ni och hon som har tre barn?
Ja jag har tre barn och de har fått mat men det bara det också och så lätt som möjligt.
Å nu när man är ensam varannan vecka så blir det jätte jobbigt att få i sig mat som man skall.
Jag tycker att mat tar så mycket tid av den vakna tiden. Jag blir stressad av att man skall hinna med alla dessa mat stunder i vardagen. Sen  skall man ju ha råd att köpa allt det där som är nyttigt för en.

Men börja med min lediga dag att ta en promenad kl.07.00 på 9,6 km på 1,34 tim.
så idag skall jag försöka hålla mig ordentligt och fixa hela min veckas matsedel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar