lördag 5 april 2014

Helg igen!

Ja då var det helg igen å en annan får iväg och jobba denna helg..
Har hunnit med rätt mycket denna vecka med olika känslor.
Att bli så lycklig av att städa är nog rätt ovant.
Ja jag blev både förvånad över mig skälv och hur jag upplevde det.
Ja att gå från att nästan inte bry sig men må dåligt av hur det ser ut till att må riktigt dåligt och få något gjort är det stort framsteg. Men det är inte alla som förstår känslan som jag fick men det kräver jag inte...
Men nu efter helgen dröjer det inte länge för ens det är fart och fläkt å saker överallt.
Men jag bara älskar det när lille man kommer hem en vecka.
Å denna vecka har mina kära vänner som jag är ute å går med kommit hem och vi har kommit i fas med promenaderna.
Så vackert kan det vara när vi är ute.
Sen har jag hunnit med att anmäla min lilla familj till Midnattsloppet i Göteborg så nu måste här tränas.
Men första prov är Vår ruset i maj. Men det är bara hala loppet då.
Jojo nu får jag slut för nu får jag fixa både disk mat och mig själv innan jobbet kallar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar