onsdag 19 juni 2013

Inte länge kvar!

Ja nu är det bara en och en halv vecka kvar till vi skall flytta och här hemma är det som ett slag fält. Men skall väl kunna fixa detta på några dagar. Men tog ledigt på måndagen så vi hinner flytta och städa efter oss! R börjar jobba idag på en butik soloplatta idag som heter super mark. Hoppas det går bra och T har mailat ner till mc Donalds för att höra om de behöver folk! Å jag försöker leta lägenhet till dem till hösten för deras skolgång. Men det värst är att någon har brukat min mail för andra gången nu så jag kommer inte in på den nu!😡 Men skall väl få ordning på den i kväll hoppas jag och sen skall jag få hjälp med min dator!
Nu skall jag ta en spring runda innan alla behöver gå upp!

Ha en fin sommar dag där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar