fredag 28 juni 2013

Då kanske det sker i morgon!

Vad jobbigt det blir när någon grattar än och sedan skall få en att få dåligt samvete för att sin far är alkoholist och har bestäm sig för att dricka resten av sin pension. Å bara bli dåsigare å dåsigare så tycker jag inte synd om honom. Han har ett val lika väl som jag har haft med mitt liv. Har haft en jätte fin dag idag med tårta reda igår och dagis gjort armband och sist fick jag en bukett med rosor. Ja vad säger man och troligen får man flytta in i lägenheten till helgen , med kan det bli bättre?
Skall iväg imorgon till läkaren för att kolla upp mina leverfläckar genom att mamma har fått hudcanser. Nu längtar jag bara till att hösten skall börja så jag kan se att det har boende i Karlstad och att de trivs och att jag och L kan få skapa oss ett eget liv utan de stora under veckorna. Kommer kännas konstigt. Hoppas bara jag kan få skapa mitt liv nu utan att låta elak eller vrång. Jag kommer ju alltid finnas för dem vad som än händer. Måste oxå få ihop resan upp till Stockholm med mig och min mor. Plus att jag vill ta en tur mot Skara för att få träffa L igen.
God natt mina vänner där ute! Som har ett år tills hon blir fyrtio. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar