onsdag 16 januari 2013

Nu gäller det.

Jiho nu börjar jag små steg åt rätt håll tror jag. Var och handla jag och L. Å som vanligt blir det alltid mer än man beräknat när man går in på Rusta. Köpte mig nya lakan men det var ju inte därför jag var där utan skulle bara köpa sådana plast låder att förvara R saker i nu när jag och L tagit över hennes rum.
Ja Gud det har jag glömt att berätta K fick sin soffa idag. Är så nyfiken på hur det blev och om han blev nöjd med den.
Ja just det jag har nu in handlat en enkel pulsmätare för att jag nu skall komma igång. Så nu får jag ta och läsa igenom den och köra det min käre vän sa till mig så får vi se om det ger något resultat. 🍌
Ha tänkte just berätta att jag klarat mig utan🚬i 16 dags. Det jobbigaste är suget efter något hela tiden. Men nu inte cigg utan massa annat men sen när jag stoppar i mig det så är det inte det jag vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar