måndag 28 januari 2013

Minnen

I helgen har jag fått väldigt mycket egen tid som i fredags var de jag och T hemma men han sa jag går i på rummet och det kan hända att jag somnar. Han stänger dörren och här ligger jag ensam i soffan och helt plötsligt är det jag som vaknar igen och tar mig i från soffan till sängen. I lördags börja dagen med att ta en liten sakta löpare runda och sen en sväng till tippen sen en stund till K innan jag drog på plastparty.Men när jag var hos K kom jag på att berätta att jag slutat ge L välling. Då flina han och sa det vet jag. Han sa det till mig igår. Hos mamma får ja ingen ling ling mer. Å så hade han försökt vissa med fingrarna något med tre och så sa han något otydligt men sluta med grisarna. Ja ha då vet jag, vi har pratat om att när han blir tre åker vi till Karlstad och lämnar nappen till grisarna.
Så när jag kom hem igår kväll så skull T iväg och sova borta så då blev jag och hunden helt solo här hemma.
Idag har jag varit ute och gott en hel del. Det blev lite jobbig att gå i snön när det kändes som man tog ett steg framåt och två bakåt. Haha
Å ikväll fick jag veta att vi skall till Åkersberga när vi har tjej träffen nästa gång. Det.väckte så många minnen som man gått igenom. Å nu skall jag få visa R och T vart jag växte upp.

Ha nu en god måndag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar