måndag 19 november 2012

Nudå?

Hej
Denna vecka kommer bli intressant. Å den börjar bra.
Har hunnit med en hel del telefon samtal idag för både min del och min dotters del.
Sen fick jag ett rätt roligt sms från en vän som är eftertraktad på arbetsmarknaden och den ställde oss två på en pedestal. Så det känns som man har rätt mycket press på sig just nu även om man är i mellan två jobb som det så fint kallas.
Nä jag är inte arbetslös för ens första januari 2013. Vad konstigt det kändes nu att skriva det årtalet. hahah bara sex veckor kvar nu.
Ja i morgon skall jag göra min första dag på mitt tillfälliga jobb. Som kommer att bli riktigt intensiv men nog så rolig. Men först skall jag till Arvika för att hämta ut mitt pass och besöka gynmottagningen för ett återbesök efter operation i februari.
Ja detta år har varit tungt och jobbigt efter operationen. Det är som jag tappat både livsgnista och sexlivet. Känner mig som en sur gammal nucka.
Men jag hoppas jag kan få en hjälpande hand i morgon av läkaren.

Ha en fin kväll så hörs vi i morgon..

1 kommentar:

  1. Kul mä ny blogg ;-) å du, lycka till efter nyår, dä löser sig bara man VILL jobba.

    SvaraRadera