torsdag 27 november 2014

Idiot!!!

Hur kan jag vara en sådan idiot och börja och kolla på den filmen själv.( den okända Mr. Parkingson)
Att man aldrig lär sig. Men hur skulle jag ha vetat det innan att den skulle vara så jobbig.
Det blev som en käft smäll i ansiktet.
Men jag skall inte ge upp.
Men vågar jag mig på det nu jag skall göra. Å vill den ha mig som jag är nu och sämre blir jag ju?
Skall jag våga ta steget eller skall jag stanna kvar i det dåliga?
Hua mig vad med frågor som kom upp nu efter detta. Jag hoppas att jag någon gång blir klok på mig själv men kommer väl gå åt helvete där oxå.
Å vilka jävla biverkningar man kan få.
Spelberoende, sexberoend, alkoholberoende, shopaholik,
Sen blir jag rädd för att det skall gå för snappt nu när man vet vad det är man har. Å den där jävla tröttheten som smyger på mig mer och mer. Oluste till att göra saker själv.
Hmm undra om man skall till mer på sidor med sjukdomen eller hellre bara skit i all information.

Må bäst alla där ute i värden.


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar