onsdag 5 november 2014

Hopp finns den?

Det finns stunder nu som gör mig så ledsen.
Men idag blev en bra dag.
Hade fått tid hos kuratorn på neurologen för min sjukdom skull. Fick prata av mig där men kändes inte så bra.
Men när jag kom hem efter att umgåtts med mina stora barn plus en pojkvän till min dotter med skratt och skvaller. Så hörde en vän av sig till mig och fråga om jag ville ha en och prata med som själv hade parkingson och var yngre.
Å det tackar man inte nej till.
Så tack så hemskt mycket.💕
Det var skönt att får prata med någon som hade samma sjukdom och som oxå var mitt uppe i livet. Att få höra att man inte är ensam och att man har tillåtelse att bara skriva om det är något.
Det känns skönt. Nu äntligen vågar jag tänka på vad det är jag har fått.
Men jag vill oxå hitta en som vill dela allt detta med mig oxå.😉
Har tröttnat på att inte bli respekterad.
Så nu skall här pratas om vad som skall ske.

Hoppas ni där ute mår toppen för det skall jag snart göra. 😍


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar