tisdag 30 september 2014

Någon?

Jag undrande det är någon som kan knuffa mig åt rätt håll just nu.
Livet vill inte riktigt åt det hållet jag vill.
Jag vill känna glädje och lycka och viljan att orka göra saker som jag tycker är kul.
Men just nu inte bara just nu är det jobbigt.
Det finns finna och positiva stunder nu med men jag känner jag skulle behöva någon som vissa mig livet på ett positivt sett.
Ja ja jag vet att jag måste göra det själv också. Men att han någon som följde mig i detta hade varit väldigt trevligt.
Att leva i ett förhållande som man känner sig ensam i är ingen hit. Man gör massa
saker med barna ensam, man gör saker han tycker är kul utan barn. Men när skall man göra saker vi tycker är kul tillsammans hela familjen. Nej blir det alltid när man försöker komma med något som alla andra hittar på med familjen. Så frågan är vill han ha kvar mig eller ej?

Lev idag imorgon kan det vara försent.💕


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar