lördag 1 februari 2014

Nytt beslut!

Hej o hå!
nu har jag varit uppe sen halv åtta och vid åtta gick vi upp och då tog jag mig i kragen och var duktig med ett tränings pass på 20 min och sen hade vi ingen mjölk så då tog jag på mig mina spring skor och tänkte springa ner till Coop som inte ligger så långt bort men när jag väl kom dit så öppna de inte förens  kl.10 så det vara att springa vidare till köpcentret och Eurocarsh som öppna kl.9..
Så nu har vi ätit frukost och nu skall vi fixa oss och dra oss upp till Delebråten.

Men har funderat mycket på olika saker just nu när det gäller min mor. Nu har hon börjat med cellgift i stället för de nya tabletterna hon fick till en början. Jag är glad och tacksam för alla i vår närhet som hjälper till att stöttar henne.
Men det finns stunder nu som jag också mår dåligt i detta å känner mig väldigt ensam även om jag inte är det. Å ibland är det svårt att styra sina känslor och tankar. Förstår alla ensamma barn som går igenom detta som inte har något syskon att få dela sin börda med.
Vi är alla olika personer och olika starka i olika situationer. Vi är också olika drivna och starka till att berätta hur man tycker och känner.
Så nu tar vi oss i kragen och fortsätter dagen med mina nära och kära med sömnad och bilmeck..

här är två av mina kära!
Ha nu en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar