torsdag 6 februari 2014

Ännu en lång dag!


Börja dagen med att ta det lugnt och sen en längre tur med Vims innan jobb. 

Visste inte var jag skulle komma fram.
När vi väl kom hem så tog jag kort påkommen för att jag skulle sätta ut den på annons 
Ja nu ligger den ute på blocket och nu får vi vänta och se vad som händer. 
Sen när jag väl kommer till jobbet och tänkt köpa mig något att äta innan jag börjar så inser jag att jag inte har med mig plånboken. Hur fan gör jag nu? Skall jag gå hela dagen utan mat eller? Å där sitter svärmor och fikar. Jag smyger upp brevid henne och frågar lite blygt om jag kan få låna 50kr för jag glömt plånboken hemma på köksbordet. Å inser också att jag inte har något passerkort. Men det löser min arbetskollega med att jag få gå genom grindarna istället för bakdörren. Kommer hem och byter om till att ut och gå med mina två goa tjejer. 
Å vi gjorde det som vi sa igår att slå tiden vi gick på och 10 min/km blankt. Är riktigt nöjd. 
Så nu slutar jag dagen med havregrynsgröt med lågkalorsylt och en go smörgås. 
Så nu stoppar jag in mina öron proppar i örons för att få min skönhets söm. 

God natt på er där ute💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar