onsdag 6 november 2013

Ett steg framåt och fler frågetecken.???

Det här är värdens bästa mamma! Ja det säger vi alla om våra mammor. Men för mig är hon värdens bästa mamma som funnits runt mig i mina olika familje konstellationer. Hon har funnits för så mycket människor runt om här i Sverige. 
Men inu helt plötligt bara rasar hennes liv genom ett besked som ingen vill höra. DU HAR CANCER!
Nu skall börja om som människa, genom att förstå sin kropp, acceptera att man inte orkar så mycket mera, ställa om sig från att givit hjälp till att be om hjälp, frustrationen om att man aldrig får ett enkelt och rakt svar. 
Jag vill kunna hjälpa henne med saker och ting. Å har kommit på att jag kan hjälpa henne med praktiska saker som kan göra hennes liv mycket lättare för just nu eller för en längre tid.
Jag hoppas att du får en snabb tid så de kan få börja med behandlingen.  

Jag önskar er alla här ute en styrke starkt liv. Å håll dej till dina drömmar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar