tisdag 10 september 2013

Förkyldning

Ja då har den fått brytta ut nu när man börja få de lungt runt om sig.
Vad tyst och stilla det är här hemma nu när man har fått en nästan hel vecka med hunden här hemma varanan vecka.
Det är mycket man hinner fundera över i livet när man bor såhär. Som detta ...

Hur blir det så att  man som mor,syster eller bror höjer upp sitt barn, syster eller bror?
Varför är vissa bättre än andra eller att andra som är äldre och yngre höjer upp dem i skyarna bara för att de tycker att sitt barn eller syskon. Jag får så ont i kroppen när jag ser hur människor beter sig mot varandra. Jag vill inte att nogon skall höja upp mig. Det är så jobbig att se på när de trippar på tå för de höjer upp i skyarna..
Bara se på min mor som ser upp till sin lilla syster som har gjort bra i från sig och jobbar inom ett högre jobb än min mor hur kan det bli så? Eller min särbo och hans mor som nästan rullar ut den röda mattan när broden kommer hem på besök för att han har eget företag och fått pris i USA. Han bry sig inte när man träffar honom och han tycker det är jobbigt när han kommer att det måste bli så stort när han kommer och hälsar på.
Jo nu regnar det riktigt ordentligt det dånar riktigt ordentligt..

Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar