måndag 2 september 2013

Nu äntligen!

Har idag fått gjort en heldel när man vaknar kl.5 när man är ledig. Så nu börjar jag komma i fas här hemma med att få saker på plats och i ordning. Blir bara mer och och mer nöjd med mig själv hur min framtid i mitt nya hem kommer bli. 
Å det var på tiden efter allt man har gått igenom för att få ett billigare boende till de två andra som nu båda läser i Karlstad på Klara gymnasiet. Så nu hoppas jag på att få bli mig själv igen. Men nu börja mitt nästa kapitel i livet. Nu börjar ju varannan vecka period igen utan stora de stora och lille man varannan  vecka. Undra vad man skall hitta på när man är helt solo hemma. Det kommer nog inte bli svårt men nu börjar mitt nya liv i alla fall och vi har klarat första dagen. 
Så här fint blev det i T rum. Men jag tror inte det ser ut såhär längre efter en helg kvar i Karlstad för att mysa in sig i sitt nya boende. R har inte hunnit med så mycket mer än att få ihop sin säng på grund av besök så där är det ett litet mindre kaos. Men tror inte det varar längre än till måndag i nästa vecka då hon får besök av vår kära vän från Gbg. Då får hon nog veta vad hon går för. Ha ha

Nu blir det natten här. 
Hoppas min kära vänner får en god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar