onsdag 24 april 2013

Vill=kan

Detta är mitt nya motto efter att sett Big Losser. Men jag är också en mycket mer lyckligare människa nu efter denna helgen när jag fått pratat med min käresta och fått lite mer kött på bena om hur vi står i vårt förhållande. Älskar den manen så mycket. Jag hoppas R har kommit till insikt hur hon har betet sig när det gäller alkohol. Å jag hoppas hon kan tänka om hur hon skall känna sig uppskattad och bli sedd på ett annat sett än nu. Jag och T har börjat ut och rört på oss trodde aldrig att han skulle få för sig att följa med ut och springa. Så idag har jag gått 5 km och sprungit 3 km. Känner mig riktigt nöjd. Undra om man skall börja ut och cykla de veckor L är hemma går ju lättare att ta han på cykeln än att springa med kärra. Så är det att lägga om kosten också så är jag nog snart i hamn. Undra hur många timmar det var V sa till mig att jag skulle träna i veckan? Måste komma underfund hur klockan funkar också.
Jag tog ett par cigg i lördag men Gud vad dålig jag mådde dagen efter. Det är inte värt det att feströka om man känner så här. Å jag har börjat lite smått att packa inför flytten och oj vad jag planerar hur jag vill ha det.
Jag undrar vad man skall ha för soffa en billig eller den dyra som såg så skön ut.

God natt ni där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar