tisdag 11 december 2012

Tisdag

Ja då var man ledig idag. undra om man skall ta och äta och sedan åka iväg och handla i Örje.
Sen visa det sig att T var ledig idag för att de skall jobba hemma och samla in pengar till något i skolan. Så nu är lille bror inne och väcker honom. Fick reda på igår att R åkt på magsjukan. Så hon ligger nog helt ut slagen i sin lägenhet i K.
Så nu tror jag vi alla haft det. för den gick visst på dagis i förra veckan.
Ojoj måste ju iväg idag med och köpa vit skjorta till T för han skall ut och lussa på torsdag med skolan sen får jag väl ta med honom och se på skor oxå så han har ett par hela och varma skor under vintern.
Vad är det man hör så här på en tisdags morgon att man tagit bort pepparkakas gubbarna för det är rasistiskt. Nu börjar jag bli riktigt mörkrädd för var Sverige är på väg. Allt är rasistiskt just nu blir så trött...
Får ta mig i kragen nu och  sätta igång med det jag skall så jag hinner med dagen..

Kram på er alla ha en fin dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar