fredag 14 december 2012

Kallt!

Jag skall inte klaga på att det är kallt. Jag har 23 grader inne men ändå sitter man och fryser för att det drar så kallt från påbyggnaderna som är på detta hus. Man vill ju inte flytta men frågan är om det är värt att man måste ändra under vikten som extra element i bad rum och extra i hallen som inte räcker utan att man måste ta in kläderna i köket och stänga mellan dörren. Så jag undra om man skall ta och leta efter något annat igen även om man inte vill det för jag trivs ju så bra. 😔
Har varit en jobbig dag idag fick varken gå på lusse fika på dagis eller se T gå lusse tåg runt om i Töcksfors.
Men det kommer fler gånger med L i alla fall.

Sen undrar jag hur det gått för K idag för art göra pass. Får reda på det nog i morgon.

Sov nu gott mina vänner där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar