torsdag 8 oktober 2015

Ett sundare liv eller hur blir det???


Det finns stunder i livet som jag blir riktigt stolt. Jag har inte släppt choken av glädje när jag insåg att jag kommer i byxor jag ej kunnat ha på två år. Jag är så fixerad att magen skall bort att jag glömt bort att det andra på kroppen har förändrat sig med av all träning och sund mat tänk. Jag gick ner 9 kg på fyra veckor och minskade i midje mått med 10 cm. Jag tränar ungefär en 30-40 min om dagen om jag inte får förhinder. Igår kväll gjorde jag matlådor till mig och dotra   Det blev Chile com vane och fläskfilé gryta. Så himla god mat och ett lågisk tänkande har jag aldrig varit med om när det gäller viktnedgång. Att ta bort två saker i maten för att det skall funka rätt. Jag tror jag skall ta en till utmaning igen så jag får lite mer självdisciplin. Undra vad man skall göra för middag ikväll. Tankarna går i matens tecken och nu får jag gå och göra lite sallad till min doter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar