måndag 25 augusti 2014

Sprang!

Ja då har man äntligen fått gjort sitt lopp för i år.
Men jag säger det inte så här otränad som detta året vill jag vara inför nästa år. Då skall jag ha sprungit ett lopp för mamma och sen detta. Vi får väl se hur många jag får med tills nästa år. Sen går mina tankar väldigt mycket just nu till en kär vän som har det jobbigt och sitter och vakar sin son som fick en blixt ⚡ i huvudet. Han hade ängla vakt som överlevde smällen men nu är de jobbigt för dem innan de 4 kritiska dagarna är över. Ni finns i mina tankar hela tiden. Sen tror jag nä jag vet att ni största son var så nöjd med helgen. Han fick handla det han ville och han sprang med mig. Men han sa det att till nästa år skulle han träna lite mera. Hahaha 😋 va goa de är mina änglar.
Men så har jag ett problem. Jag har en hund som jag bara haft i två månader och hon klarar inte vara själv. Så nu har jag fått anmärkning för andra gången. Vad skall jag göra? Hon har sällskap av en annan hund men det hjälper inte. Så jag är nog på väg att lämna henne tillbaka om jag inte kan lösa det på något sätt.

Hoppas ni alla får en underbar ny vecka.


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar