fredag 16 augusti 2013

Då fes han!

 Skall precis börja skriva i min ensamhet så hör jag han fisa. Vi har precis nästan kommit in efter en kort kvälls promenad innan vi skulle ta natten. Nu har jag sett över mitt schema och det är egentligen  bara bara en dag min käre därborta behöver hjälpa mig nästa månad. Men nu när ungarna börjar skolan så blir det väl två gånger som jag behöver hjälp. Det är skönt att man ser att man kan lösa saker och ting själv och visa hur stark man är. 
Det kommer att bli väldigt tomt här hemma varannan vecka när det blir bara jag och Vims boy. Undra hur livet blir då? Jag måste börja med något så jag inte blir någon jävla säck potatis.
Så frågan är om jag skall koppla in Wii åt mig eller att jag börjar att göra något som jag skulle tycka va kul och kanske hjärna en slant om ett tag utan att behöva anstränga mig. Jag får fundera något som skulle va roligt.
God natt alla där ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar